perjantai 6. toukokuuta 2016

Mietiskelyä

Heei!

Tuli yhtäkkiä mieli kirjotella tänne ihan vaan jotain viimeaikaisia ajatuksia,tai ihan vaan jotain. Mulla ei ole ollut oikein fiilistä kuvata nukkeja nyt juuri ollenkaan(huom!En ole lopettamassa nukkeilua:)),en tiedä miksi,mutta en vaan ole koskenut Lunaan lähes kolmeen viikkoon. Nukkeilu kiinnostaa kyllä,mutta mulla on ollut tässä jonkinlainen "blogikriisi". Koska mulla on kauhea himo blogata ihan vaan tavallaan tekemisistäni ja elämästäni ai kauheeta ku tää menee diipiks ,joten mä oon tässä vähän kahden asian vaiheilla. Nimittäin mietin,että pitäiskö mun perustaa toinen blogi jossa kirjoittelisin aiheista,joita esim itse tykkään lukea eri blogeista(kirjat,kuvataide,elokuvat ja ihan arkielämään sisältyvät jutut), vai tekisinkö tästä blogista sellaisen "sekablogin",missä vuorottelisin nukeilla ja muulla sisällöllä?
Pyydän nyt teitä kaikkia kirjoittelemaan mielipiteensä,koska en itse osaa päättää:/
Seuraavassa postauksessa toivottavasti kerron "muutoksesta" kumpi se sitten tuleekaan olemaan;)

5 kommenttia:

  1. kannatan kokonaan uutta blogia muille kuin nukkejutuille:3 lukisin innolla kuulumisias.

    VastaaPoista
  2. Minustakin kaksi eri blogia on parempi ^^

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä ois vaan parempi jos tekisit tähän samaan blogiin koska sit tulis enemmän postauksia yhteen blogiin ja se ois niin helpompaa :)

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä ois vaan parempi jos tekisit tähän samaan blogiin koska sit tulis enemmän postauksia yhteen blogiin ja se ois niin helpompaa :)

    VastaaPoista

Kommentoikaa vapaasti mutta asiallisesti.Kysyä saa!