lauantai 12. maaliskuuta 2016

kysymyksiä kiitos!

Heei!

Uups, mulla on jo kaheksan lukijaa,enkä oo kirjottanu kuukauteen! Nice... Muthei kiitos ihan sikana<3
Tosiaan taas kerran tuli ihuna postaustauko,mutta lupaan,että kun postaan tän postauksen, niin siitä parin päivän sisällä tulee postaus,sillä oon tänään menossa mun ekaan nukkemiittiin Sanomatalolle!
Eli otan tietty Lunan mukaan,ja todennäköisesti mä pyörin Mansikan ja Viljan kanssa siellä(nyt kaikki käy liittymässä mansikan ja viljan lukijoiksi).

Mites teillä meni hiihtoloma?
Mulla meni hyvin! Oltiin Ruotsissa nelisen päivää(ja olin ilonen koska löysin kaupan josta sai potterkamaa hähää)ja sitten olin myös Mikkelissä loput hiihtolomasta.
Ajattelin tehä Tämmösen #kysylunalta jutun/sarjan, eli laittakaahan kyssäreitä! Koska mulla ei ole vielä niin paljon lukijoita,niin pyytäisin,että laitatte aina monta kysymystä kerrallaan:)


  

Heipu!

3 kommenttia:

  1. KÄYTTÄJÄNIMENI ON AURINGONKUKKA (ja on ollut aika kauan jo!!) Mutta, Lunaselle kysymyksiä:
    Mikä on lempi värisi? Onko nokipallero kiva? Onks kiva olla kuvattavana? Mielipide rillakuma?
    Nähdään kohta! :D

    VastaaPoista
  2. Oho! Olinpas mä höpö:o kai se mansikka nimi on jotenki juurtunu mun aivoihin:DMutta kiitosta!

    VastaaPoista

Kommentoikaa vapaasti mutta asiallisesti.Kysyä saa!