tiistai 30. kesäkuuta 2015

Yhteiskuviaaa

Hei vaan kaikki!

Viime postauksenhan mukaan mun piti ottaa Luna mukaan Lontoon-reissulle,mutta enhän mä sitten ottanut,koska kun nyt ajattelen,niin oltiin vaan aamut ja illat hotellissa,niin eihän siinä mitään kuvia olisi ehtinyt ottaa! Kumminkin Lontoossa oli ihan MAHTAVAA!!!!Käytiin Potterstudiossa(Warner Bross studiot)ja se oli ihan uskomaton paikka! En tiedä kiinnostaako ketään mun Potterlöpinät,mutta pakkohan mun niistä joillekkin on hehkuttaa :D
Älkää muuten ihmetelkö kun muuttelen mun blogin ulkoasua kokoajan,kun se on vähänniinkuin keskeneräinen.
Nyt tulee kuvia kahdesta eri paikasta:
Eli! Oltiin jälleen kuvaamassa nukkeja joshin ja mansikan kanssa,jonka jälkeen mentiin mansikan kanssa lähisaareen kuvaamaan:)



mansikan ja joshin kanssa otetut kuvat:











 kyllä Luna tykkää ;)






Sennyo jo tuli hakkeroimaan xp

erittäin onnistunut ryhmäkuva
koska eräät eivät pysyneet pystyssä…








Ja sitten saaressa ottamamme kuvat:













Että semmosta. Tuosta saaresta ei ollut niin paljon kuvia,koska huono sää yllätti. Tilasin muuten Lunalle chipit! Toivottavasti ehtivät saapua ennen ensi postausta:)

2 kommenttia:

Kommentoikaa vapaasti mutta asiallisesti.Kysyä saa!